Przygoda z maszynami i budownictwem!Przygoda konstruktora! Czas przetestować Twoje zdolności tworzenia zabawek! Między Tobą, a wielką nagrodą stanie zapierający dech w piersiach wyścig, wielki labirynt oraz panel jurorów... Użyj swojej wiedzy z dziedziny maszyn i budownictwa, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam, zdecyduj jak się potoczy. Zakończ misję i zostań najlepszym konstruktorem!
UWAGI:
Na okł.: Przygoda z maszynami i budownictwem.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W fabryce robotów panuje chaos! Będziesz musiał przejść niezauważony przy czujnikach, odciąć zasilanie potężnego robota i przechytrzyć szalonego geniusza, aby przetrwać tę przygodę... Użyj swojej wiedzy z dziedziny robotyki i wynalazków, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zakończ misję i zostań mistrzem nauki!
UWAGI:
Na okł.: Przygoda z robotami i wynalazkami.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wielkie odliczanie Tyt. oryg.: "Cube countdown ".
AUTOR:
Green, Dan.
POZ/ODP:
Dan Green ; ilustracje David Shephard ; tłumaczenie [z angielskiego] Patryk Dobrowolski.
Złodziej wykradł kostkę - rdzeń najważniejszego komputera na świecie. Jeżeli jej nie odzyskasz, świat pogrąży się w chaosie. Odliczanie czas zacząć... Użyj swojej wiedzy z dziedziny geometrii i algebry, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zakończ misję i zostań mistrzem matematyki!
UWAGI:
Na okł.: Przygoda z matematyką i wzorami.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Pokonać grę Tyt. oryg.: "Beat the game ".
AUTOR:
Kelly, James F.
POZ/ODP:
James F. Kelly ; ilustracje David Shephard ; tłumaczenie [z angielskiego] Patryk Dobrowolski.
Przygoda z komputerem i programowaniem! Gra Rycerska misja zabiera Cię w całkiem nowy świat - do wnętrza komputera! Ale staniesz tam w twarzą w twarz nie tylko z rycerzami i smokami... Użyj swojej wiedzy z dziedziny programowania i algorytmów, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zakończ misję i zostań mistrzem komputera!
UWAGI:
Na okł.: Przygoda z programowaniem.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni